Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
po-pá: 8.30 - 15.30
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 1 000,00 Kč a máte dopravu ZDARMA

 POŠTOVNÉ OD 69Kč !!!

 U objednávek

nad 1.000Kč POŠTOVNÉ ZDARMA

  

Expedice na výdejní místa ZÁSILKOVNY jsou omezeny váhou a rozměrem zásilky - více info v Obchodních podmínkách.


 

 Z důvodu stěhování části skladu vyprodáváme zboží za velmi nízké ceny !

 


 

 

Podle zákona o evidenci tržeb jsme povinni vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň jsme povinni zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin. Tržby evidujeme v běžném režimu.

 

 

 

  1. Úvod
  2. OBCHODNÍ PODMÍNKY

OBCHODNÍ PODMÍNKY www.e-detskysvet.cz

Provozovatel: Andys Czech s.r.o., Márova 2805/6, 155 00 Praha 5

IČO: 032 42 625, DIČ: CZ 032 42 625

Firma je zapsána v obchodním rejstříku vedeném městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 229205.

 

1. Všeobecná ustanovení

Níže uvedené obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.e-detskysvet.cz (dále prodávající), a vymezují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího.

2. Předmět smlouvy

Předmětem smlouvy jsou položky výslovně uvedené v objednávce (dále jen zboží). Veškeré zboží je jednoznačně identifikováno jeho názvem, barevným provedením a cenou.

Prodávající se zavazuje, že bude dodávat bezvadné zboží v souladu se specifikací nebo s vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží a vyhovující normám, předpisům a nařízením platným na území ČR.

3. Objednání zboží

Zboží nabízené na www.e-detskysvet.cz je možné objednat prostřednictvím objednávkového formuláře e-shopu www.e-detskysvet.cz.

Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů a náležitostí a kliknutím na tlačítko „Dokončit objednávku zavazující k platbě“. Takto vytvořená objednávka je vždy potvrzena automaticky odeslaným emailem. Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká doručením přijetí objednávky, jež je prodávajícím zasláno kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího.

Veškeré objednávky uskutečněné výše uvedenými způsoby jsou považovány za závazné. Případné stornování nebo úpravu objednávky může kupující učinit telefonicky na čísle: 733 180 793, popř. e-mailem na adrese: objednavky@andys.cz.

Objednáním kupující stvrzuje, že se seznámil s obchodními podmínkami, které jsou k dispozici na www.e-detskysvet.cz a že s nimi souhlasí.

V případě, že objednané zboží není dlouhodobě skladem nebo se již nevyrábí, bude kupující neprodleně ze strany prodávajícího kontaktován a bude s ním dohodnut další postup. Pokud kupující již zaplatil část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet v co nejkratším termínu.

Právní vztahy vzniklé uzavřením kupní smlouvy se řídí příslušnými ustanoveními Občanského zákoníku, zejména ustanoveními o uzavírání smluv za použití prostředků komunikace na dálku.

Kupující má právo podle Občanského zákoníku odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží dodaného pracovníky přepravních společností.

Pokud se kupující rozhodne pro odstoupení v této lhůtě, musí být splněny následující podmínky:

  • do 14 dní od převzetí zboží musí tuto skutečnost oznámit prodávajícímu, a to písemně dopisem nebo e-mailem na adresu objednavky@andys.cz.
  • zboží musí být na náklady kupujícího doručeno, popř. zasláno na adresu prodávajícího (ne na dobírku): Andys Czech s.r.o., Čeradická 1029, 438 01 Žatec, Česká republika
  • zboží by mělo být nepoškozené a nemělo by jevit známky neodborného užívání nebo opotřebování
  • zboží by mělo být nejlépe v původním obalu
  • zboží by mělo být kompletní včetně příslušenství a doprovodných dokumentů

Po obdržení vráceného zboží vrátí prodávající do 14 dnů odpovídající částku předem dohodnutým způsobem. Bude-li zjištěno poškození zboží nebo jeho opotřebení, příp. bude zboží nekompletní, bude tato vrácená částka úměrně pokrácena.

V případě, že je zboží zakoupeno v rámci obchodní či podnikatelské činnosti, právo na odstoupení nevzniká.

V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebude prodávající akceptovat odstoupení od kupní smlouvy a zboží bude vráceno na náklady kupujícího zpět.

4. Cena a placení

Není-li v popisu zboží uvedeno jinak, platí cenová nabídka zboží vždy po dobu uveřejnění na www.e-detskysvet.cz.

K ceně zboží jsou připočítávány náklady na doručení - viz. bod č. 6.

5. Dodací lhůta

Pokud je zboží skladem, expedujeme v co nejkratším termínu, max. do 30 dní.  Není-li objednané zboží skladem, bude kupující ze strany prodávajícího ihned informován o delší dodací lhůtě, a to telefonicky či emailem. Kupující má možnost se o stavu vyřízení své objednávky informovat na infolince: 733 180 793 nebo na e-mailové adrese objednavky@andys.cz.

V detailu každého zboží je uvedena informace o dostupnosti:

  • skladem u nás = máme skladem, expedujeme maximálně následující pracovní den
  • skladem u dodavatele = není skladem u nás, ale je skladem u dodavatele, u kterého zboží ihned objednáme, tzn., že jsme schopni jej vyexpedovat max. do cca 3-5 pracovních dní

Skladová dostupnost položek je v e-shopu www.e-detskysvet.cz pravidelně (cca 1x - 2x denně) aktualizována.

6. Náklady na doručení

Objednané zboží rozesíláme po celém území České i Slovenské republiky. 

 

 Možné způsoby doručení 

Cena 

Poznámka 

 Přepravní společnost PPL ČR

 69 Kč

 bližší info viz. odstavec 6.1

 Osobní odběr

   0 Kč

 bližší info viz. odstavec 6.2

 Přepravní společnost PPL SK

 120 Kč

 bližší info viz. odstavec 6.3

U objednávek nad 1.000Kč (s DPH) nebo u objednávek obsahující min. 1 výrobek s příznakem "DOPRAVA ZDARMA", náklady na poštovné NEÚČTUJEME. Toto neplatí pro objednávky zasílané na Slovensko (viz. info níže odstavec 6.3).

Doporučujeme, aby si kupující řádně prohlédl zboží při jeho přebírání. Bude-li zjištěno mechanické poškození obalu zboží, doporučujeme neprodleně zkontrolovat stav zboží a v případě jeho poškození sepsat záznam o poškození za přítomnosti dopravce. Odpovědnost za poškození v průběhu přepravy zboží nese dopravce. Kupující by měl o míře poškození zboží neprodleně informovat prodávajícího. 

6.1 PPL ČR

Objednané zboží Vám doručí přepravní služba PPL v rámci České republiky na Vaši adresu, a to zpravidla do 1-2 pracovních dní.

Zvolíte-li si platbu dobírkou, je úhrada možná pouze v hotovosti při převzetí.

Služba je zpoplatněna částkou 69 Kč (tuto částku zaplatíte při platbě převodem předem) nebo částkou 89 Kč (při platbě v hotovosti při převzetí zboží). U objednávek nad 1.000 Kč ZDARMA.

 

6.2 Osobní odběr

Objednané zboží si kupující může vyzvednout na adrese provozovny: Andys Czech s.r.o., Čeradická 1029, 438 01 Žatec. Nutná telefonická dohoda předem na naší infolince 733 180 793.

 

6.3 PPL SK

U zásilek zasílaných na Slovensko účtujeme náklady na doručení vždy, nezávisle na výši objednávky.

Služba je zpoplatněna částkou 120Kč (při platbě bankovním převodem předem) nebo částkou 140Kč (při platbě dobírkou).

 

7. Náklady na způsob placení

Možné způsoby placení

Cena

platba převodem z účtu před dodáním

0 Kč

ePlatba+

0 Kč

platba platební kartou

0 Kč

dobírka PPL ČR

20 Kč

dobírka PPL Slovensko

20 Kč

Při platbě bankovním převodem je zboží odesíláno vždy až po připsání částky v plné výši ceny objednaného zboží (včetně nákladů na doručení) na účet prodávajícího: 8204116001 / 5500 (Raiffeisenbank).

Online platby pro prodávajícího zajišťuje platební brána ComGate. Poskytovatel služby, společnost ComGate Payments, a.s., je licencovaná platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány.


Platba kartou - nejrychlejší způsob zaplacení online. Do rozhraní platební brány ComGate zadáte číslo karty, datum platnosti a CVC kód – tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty. Vše je zabezpečeno standardem 3D Secure, a tak budete nejspíš požádáni o zadání číselného kódu, který obdržíte SMSkou od své banky.

Platba online bankovním převodem - okamžitá platba prostřednictvím internetového bankovnictví. Platební brána ComGate Vás přesměruje do vašeho internetového bankovnictví, kam se přihlásíte jako obvykle a zde potvrdíte už připravený platební příkaz.

Po dokončení online platby budete přesměrováni zpět do obchodu. Platba je potvrzena okamžitě, budeme bez odkladu pokračovat v realizaci objednávky.

Kontakty na poskytovatele platební brány (pro případné reklamace nebo dotazy k platbám): ComGate Payments, a.s., Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové, e-mail: platby-podpora@comgate.cz, tel: +420 228 224 267.

V případě způsobu úhrady dobírkou je úhrada zboží realizována pracovníky přepravní firmy PPL při převzetí zboží, a to v hotovosti.

Pro zaslání objednávky na Slovensko bude kupující informován e-mailem o hodnotě objednávky v EURech. Hodnota objednávky se přepočítává aktuálním kurzem ČNB - sdělíme na dotaz. Při platbě bankovním převodem před dodáním bude kupující e-mailem informován o čísle slovenského účtu.

8. Práva a povinnosti z vadného plnění

Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174b občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).

Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že věc:

- odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě a jiným ujednaným vlastnostem,

- je vhodná k účelu, pro který ji kupující požaduje a s nímž prodávající souhlasil, a

- je dodána s ujednaným příslušenstvím.

 

Prodávající odpovídá kupujícímu, že vedle ujednaných vlastností:

- je věc vhodná k účelu, k němuž se věc tohoto druhu obvykle používá, i s ohledem na práva třetích osob, právní předpisy, technické normy nebo kodexy chování daného odvětví, není-li technických norem,

- věc množstvím, jakostí a dalšími vlastnostmi, včetně životnosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem věcí téhož druhu, které může kupující rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná prodávajícím nebo jinou osobou v témže smluvním řetězci, zejména reklamou nebo označením, ledaže prodávající prokáže, že si ho nebyl vědom nebo že bylo v době uzavření kupní smlouvy upraveno alespoň srovnatelným způsobem, jakým bylo učiněno, anebo že na rozhodnutí o koupi nemohlo mít vliv,

- je věc dodána s příslušenstvím, včetně obalu a

- věc odpovídá jakostí nebo provedením vzorku nebo předloze, které prodávající kupujícímu poskytl před uzavřením kupní smlouvy.

Ustanovení výše uvedeného se nepoužije v případě, že prodávající kupujícího před uzavřením kupní smlouvy zvlášť upozornil, že se některá vlastnost věci liší a kupující s tím při uzavírání kupní smlouvy výslovně souhlasil. U zboží prodávaných za nižší cenu prodávající nedopovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána.

Prodávající odpovídá kupujícímu také za vadu způsobenou nesprávnou montáží nebo instalací, která byla podle kupní smlouvy provedena prodávajícím nebo na jeho odpovědnost. To platí i v případě, že byla montáž nebo instalace provedena kupujícím a vada nastala v důsledku nedostatku v návodu, který k ní poskytl prodávající nebo poskytovatel digitálního obsahu nebo služby digitálního obsahu, jde-li o věc s digitálními vlastnostmi. Prodávající rovněž nedopovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení.

Projeví-li se vada v průběhu jednoho roku od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí, ledaže to povaha věci nebo vady vylučuje. Tato doba neběží po dobu, po kterou kupující nemůže věc užívat, v případě, že vadu vytkl oprávněně.

Kupující může vytknout vadu, která se na věci projeví v době dvou let od převzetí. Vytkl-li kupující prodávajícímu vadu oprávněně, doba pro vytčení vady věci neběží po dobu, po kterou kupující nemůže věc užívat.

Má-li věc vadu, může kupující požadovat její odstranění. Podle své volby může požadovat dodání nové věci bez vady nebo opravu věci, ledaže je zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým nepřiměřeně nákladný; to se posoudí zejména s ohledem na význam vady, hodnotu, kterou by věc měla bez vady, a to, zda může být druhým způsobem vada odstraněna bez značných obtíží pro kupujícího. Prodávající může odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by věc měla bez vady.

Kupující může požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od kupní smlouvy, pokud:

- prodávající vadu odmítl odstranit nebo ji neodstranil v souladu s bodem 7.9. obchodních podmínek,

- se vada projeví opakovaně,

- je vada podstatným porušením kupní smlouvy, nebo

- je z prohlášení prodávajícího nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro kupujícího.

Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající vrátí kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu poté, co obdrží věc nebo co mu kupující prokáže, že věc odeslal.

Vadu lze vytknout prodávajícímu, u kterého věc byla koupena. S výjimkou případů, kdy je k provedení opravy určena jiná osoba, je prodávající povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb. Prodávající je povinen kupujícímu vydat při uplatnění reklamace písemné potvrzení, ve kterém uvede datum, kdy kupující reklamaci uplatnil, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace kupující požaduje a kontaktní údaje kupujícího pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy.

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena a kupující o tom musí být informován nejpozději do třiceti (30) dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě.

Po marném uplynutí lhůty 30 dnů může kupující od kupní smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu.

Prodávající je povinen vydat kupujícímu potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy, a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy.

Práva z odpovědnosti za vady zboží může kupující uplatnit na adrese Andys Czech s.r.o., Čeradická 1029, 438 01 Žatec, Česká republika, telefonicky na čísle +420 733 180 793 či elektronickou poštou na adrese info@andys.cz.

Kdo má právo z vadného plnění, náleží mu i náhrada nákladů účelně vynaložených při uplatnění tohoto práva. Neuplatní-li však kupující právo na náhradu do jednoho měsíce po uplynutí lhůty, ve které je třeba vytknout vadu, soud právo nepřizná, pokud prodávající namítne, že právo na náhradu nebylo uplatněno včas.

 

9. Ochrana osobních údajů

Kupující uzavřením kupní smlouvy souhlasí se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů v databázi prodávajícího, a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Informace o zákaznících jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších dodatků a předpisů. Osobní údaje kupujícího jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Osobní údaje kupujícího, které kupující uvede při objednání, prodávající nepředává žádné další osobě. Výjimku představují zpracovatelé plateb, externí dopravci, kterým jsou osobní údaje kupujícího předávány v minimálním rozsahu, který je nutný pro doručení zboží a Heureka, které se předávají informace za účelem odeslání dotazníku spokojenosti. Kupující souhlasí s následným zasláním dotazníku od Heureky.

V souvislosti s Nařízením Evropského Parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27.dubna 2016, obecného nařízení o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů prodávající prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů kupujícího a zároveň prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup pouze jím pověřené osoby. Celé Prohlášení je k dispozici zde.

Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům a právo na jejich opravu. Osobní údaje jsou chráněny heslem, které si kupující sám zvolí. Osobní údaje prodávající vymaže ze své databáze na základě žádosti kupujícího.

V případě uhrazení zboží prostřednictvím služby ePlatba+ nebo platební kartou jsou citlivé vstupní údaje o kupujícím chráněny platebními branami bank a nedostávají se do prostředí třetích stran. Zpracovatelé plateb vidí pouze informace o transakci, které jim banka s odeslanou transakcí sdělí.

Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.

Kontaktní údaje prodávajícího: Andys Czech s.r.o., Čeradická 1029, 438 01 Žatec, Česká republika, adresa elektronické pošty: info@andys.cz, telefon: +420 733 180 793.

10. Závěrečná ustanovení

Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na www.e-detskysvet.cz v den uskutečnění objednávky tehdy, není-li mezi účastníky písemně dohodnuto něco jiného.

Platné od 06.01.2023.